سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: با تلاش ضابطین قضایی محموله بزرگ مشروبات الکلی در مشهد کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: با اعلام اخباری چند از سوی منابع اطلاعاتی دادسرای مشهد گزارشی به دست آمد که نشان می‌داد دو توزیع کننده مشروبات الکلی اقدام به قاچاق این مایعات ممنوعه از استان‌های غربی کشور به مشهد می‌کنند.


قاضی مهدی خدابخشی افزود: ماموران زبده اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات میدانی خود را آغاز و طولی نکشید که رد دو متهم پرونده را در خیابان فرامز عباسی مشهد زدند.
 
وی گفت: با شناسایی یکی از مخفیگاه‌های این توزیع کنندگان مشروبات الکی ماموران پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند  و این دو مرد جوان را دستگیر کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: تیم تحقیقاتی در بازرسی تعدادی بطری مشروبات الکلی از داخل خانه و نیز خودروی سواری پژو ۲۰۶ آنان کشف شد.
 
قاضی بخشی گفت: تیم عملیاتی در قدم بعدی به سراغ مخفیگاه دیگر این دو مرد جوان که در خیابان حسین باشی واقع بود رفتند که در بازرسی از آن محل و انبار آنان در منطقه رسالت مجموعا ۲۹۱ بطری و قوطی انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط کردند.
 

کشف محموله بزرگ مواد محترقه در دو ماه پایانی سال گذشته


وی همچنین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در دو ماه پایانی سال گذشته طی انجام چهار طرح اطلاعاتی و ضربتی در مشهد سه باند بزرگ قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه را مشهد ردزنی و متلاشی کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: در این عملیات‌ها ضابطین قضایی موفق شدند تا از مخفیگاه‌ها و انبار‌های متهمان دستگیر شده مقدار ۷۰۰ هزار انواع مواد محترقه که بخش اعظمی از آن نارنجک‌های دستی بودند را کشف و ضبط کردند.
 

قاضی بخشی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی و با قرار متناسب قضایی راهی زندان شده‌اند، خاطر نشان کرد ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در این مدت توانسته ۴۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه خطرناک را از دیگر شهرستان‌های سطح استان کشف و ده‌ها متهم را نیز به دام بیاندازد.
 
انتهای پیام//ا.س
برچسب ها: قوه قضاییه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.