رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین رویکرد‌های دادگستری استان امسال، کاهش موجودی پرونده‌ها با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به مراجعان قضایی است.

کاهش موجودی پرونده در محاکم قضایی خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: داشتن برنامه ریزی بلند مدت توسط مسئولان بسیار مهم است و تأکید ما به مسئولان حوزه‌های قضایی اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی از ناحیه ستاد استان و نیز انجام اقدامات برنامه محور با نگاه به آینده و با هدف تسهیل دسترسی عمومی به خدمات مجموعه قضایی است.

وی افزود: یکی از نیاز‌های ضروری دستگاه قضایی اعمال مدیریت مطلوب قضایی است و با این نگاه توانسته ایم از بروز بسیاری از تخلفات و جرایم پیشگیری کرده و معضلات بزرگی را با اعمال مدیریت مطلوب و بدون تشکیل پرونده قضایی برطرف نماییم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دادگستری استان نگاه ویژه‌ای به برخی از مسائل مانند بحران آب، مسائل زیست محیطی و مسائل حوزه حمل و نقل دارد و در موارد متعددی و با هدف دفاع از حقوق عامه و با تأکید بر لزوم حسن انجام وظیفه توسط دستگاه‌های مختلف و مسئولان اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و امیدواریم این روند در چهارچوب مبانی شرعی و موازین قانونی استمرار خواهد یافت.

انتها پیام//م. ن.
 

 کاهش موجودی پرونده‌ها در محاکم قضایی  خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.