معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: فرهنگ سازی در زمینه رانندگی و حمل و نقل عمومی از طریق برخورد قاطع قانونی با رانندگان متخلف از ابتدای اسفندماه آغاز شده است.

فرهنگ سازی در زمینه رانندگی و حمل و نقل عمومیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید هادی شریعت یار افزود: طرح پیشگیری از تصادف و شناسایی رفتار رانندگان پرخطر یکی از طرح‌های موفق در این راستا است.
 
وی گفت:در تصادفات رانندگی عوامل مهمی دخیل است از جمله راه، خودرو و عامل انسانی که در امر راهداری در سطح استان وضعیت نسبتاً مناسبی داریم که البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اما باز هم نسبت به وضعیت راه‌های کشور، وضعیت بهتری داریم و امیدواریم در سال ۹۷ با مدیریت بهتر منابع و هزینه کرد درست بودجه شاهد بهبود وضعیت راه‌های استان باشیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: هر چقدر هم که وضعیت راه‌های استان را بهبود ببخشیم و یا ایمنی خودرو را افزایش دهیم باز هم تا فرهنگ رانندگی را تغیر ندهیم نمی‌توانیم شاهد کاهش ملموس تخلفات و تصادفات رانندگی باشیم.

 سید هادی شریعت یار گفت: با بررسی‌های کارشناسانه که توسط اعضای شورای راهبردی و سیاست گذاری پیشگیری از تصادفات انجام شده است در دو محور درون شهری و برون شهری با تأکید بر برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله تخطی از سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، اجرای حرکت‌های نمایشی و مارپیچ، عدم حرکت بین خطوط با همراهی مردم از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است.

انتهاپیام//م. ن.   
 
 

برخورد قاطع قانونی با رانندگان تخلفات حادثه ساز از ابتدای اسفندماه آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.