رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از دعوت ٢٠ جودوکار مرد و زن استان به اردو‌های تیم‌های ملی کشور خبر داد.

دعوت از ٢٠ جودوکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ حسین محمودی رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: اردوی تیم ملی جودو جوانان کشور ازدیروز ١٤ فروردین ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده است.

وی افزود:با دعوت فدراسیون، مرتضی مختارزاده، یاسین تقوی، علی پرهیزگار، وحید جدی، علی قلی پور و امین کامیابی از خراسان رضوی تا ٢١ فروردین ماه در این اردوآمادگی حضور دارند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با این اردو، تیم ملی نوجوانان کشور نیز در سالن کبکانیان تهران اردو زده است که علی حسنی، محمدمهدی راستگر، امیر حسین چراغ فرخان و امیر حسین ابراهیمی از خراسان رضوی در این اردو شرکت دارند.

محمودی در ادامه گفت : اردوی تیم ملی کاتا بانوان کشور نیز از ١٤ تا ١٧ فروردین ماه درتهران پیگیری می‌شود که حمیده حسن پور، سمیه رفاهی، زینب دهستانی و فهیمه نیک بین خراسان رضوی در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال کشور نیز که از ٦ فروردین ماه درتهران آغاز شده است و روز ١٩ فروردین ماه به پایان می‌رسد، محدثه حسینی، محیا اکبری، زهرا آبرومند به عنوان جودوکار و تکتم بیدل به عنوان مربی تیم ملی در این اردو حضور دارند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت : اردوی تیم ملی بزگسالان کشور نیز امروز در تهران به پایان می‌رسد؛ جلال و جواد محجوب و حیدر زحمتکش از خراسان رضوی در این اردو حضور داشتند.

انتهای پیام //ف. ج
 
 


حضور ۲۰ جودوکار استان در اردو‌های تیم‌های ملی کشور

برچسب ها: جودو ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.