رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضوی با معرفی افراد برتر هر وزن در مشهد پایان یافت.

پایان رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نایب رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت:۸۰ بانوی جودوکار از شهرستان‌های فریمان، درگز، گلبهار، تربت جام و ۷ تیم از باشگاه‌های چمران، ضربان، شهید باهنر، آستان قدس رضوی و بسیج مشهد در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

اعظم عمارلو افزود:در رده سنی نونهالان که بیشترین شرکت کننده را داشت، حانیه محمدیان، مطهره حروی، فاطمه عباسی، زهرا پهلوان، مبینا خدابخش، ریحانه کریمی، هدیه صادقی، مرضیه دهقان و مبینا ثالث مقدم به ترتیب در اوزان ۲۴ تا ۶۳ کیلوگرم، مقام نخست را کسب کردند.

وی گفت: در رده سنی نوجوانان نیز مریم برزگر، فائزه پهلوان، فائزه براتی و فاطمه ادیب، مقام اول را به ترتیب در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷ و ۶۳ کیلوگرم این مسابقات کسب کردند.

عمارلو گفت: رده سنی جوانان مسابقات نیز تنها در دو وزن انجام شد که در آن، الهه ذوافقاری مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم را بدست آورد و کیمیا آزموده هم در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم مقام اول رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

نایب رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضوی نیز الهام ذوالفقاری، زینب رحمتی، محدثه سبحانیان و سارا آقایی در اوزان ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۸ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

رقابت های جودو بانوان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار