رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی گفت: در مسابقات بین المللی جودو آلمان که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد جودوکار نوجوان مشهدی توانست مدال برنز رقابت‌های بین المللی آلمان را به دست آورد.

درخشش جودوکار مشهدی در مسابقات بین المللی جودو آلمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین محمودی رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۳ نماینده از خراسان رضوی به همراه تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان کشور در این رقابتها حضور دارند، گفت : محمد مهدی راستگر نوجوان ارزنده سنگین وزن استان در روز نخست این مسابقات توانست مدال برنز وزن +۹۰ کیلوگرم را برای کشورمان به ارمغان بیاورد .


وی افزود: راستگر در جدول ۱۴ نفره این وزن ابتدا جودوکار کشور بلژیک را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی رسید و با قبول شکست برابر حریف روس به جدول شانس مجدد راه یافت، سپس با ضربه فنی جودوکار آلمانی صاحب گردن آویز برنز شد.

محمودی در ادامه گفت : علی قلی پور و علی پرهیزگار دیگر نمایندگان استان هستند که تیم ملی جوانان کشور را در اوزان منهای ۶۰ و ۱۰۰ کیلوگرم همراهی می‌کنند و صبح فردا یکشنبه 5  فروردین ماه بر روی تاتامی برمن آلمان می‌روند.

گفتنی است، بیش از ۹۰۰ جودوکار نوجوان و جوان از ۲۲ کشور، در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام// م. ا
 
 


در روز نخست رقابت‌های بین المللی آلمان؛ جودوکار مشهدی به مدال برنز مسابقات برمن دست یافت

برچسب ها: جودو ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.