نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان باید کالایی در شأن مردم تولید کنند تا چرخ اقتصاد کشور با حمایت از تولید ملی بچرخد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» بر حذف مافیای قدرت در اقتصاد کشور تأکید و اظهار کرد: باید شرایط تحقق شعار سال فراهم شود و در این زمینه ضروری است دلال بازی‌ها، رابطه‌ها، تبعیض‌ها و واردات‌های قاچاق از بین برود.

وی با اشاره به تأکید چندین ساله مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی در حد یک شعار باقی مانده است، امسال باید از تولید ملی حمایت شود و مبادی ورودی قاچاق کالا بیشتر کنترل شود.

نماینده مردم شهرضا ودهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در تحقق شعار امسال مردم و مسؤولان با همدیگر نقش دارند، گفت: در سال‌های گذشته برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما نشد.

محمودی با اشاره به این‌که شعار امسال بهترین شعار برای استقلال یک کشور است، اذعان داشت: شرط لازم تحقق شعار سال این است که همه دست به دست هم دهند تا از کالای ایرانی حمایت شود.

وی با اشاره به تجربه موفق کشورهای هند، ژاپن و چین در استفاده از تولیدات داخلی در شکوفایی اقتصاد کشور خود، ابراز داشت: باید برای استفاده از کالای ایرانی فرهنگ‌سازی شود در کشور زمانی که بحث از تولید ملی می‌شود فقط در حد تشویق مردم برای خرید کالای ایرانی است در صورتی که اگر کیفیت خوب باشد مردم به سمت آن می‌روند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  نداشتن استاندارد و کیفیت بعضی از خودروهای ایرانی، گفت: اگر صنعت خودروسازی کشور خودروی با کیفیت و مناسب در اختیار مردم قرار ندهد، تولید ملی ما زیر سؤال می‌رود.

وی با تأکید بر این‌که دولت باید از سرمایه‌گذاران حمایت کند و در مقابل آن‌ها نیز کالای با کیفیت تولید کنند، ادامه داد: شعار امسال با درایت انتخاب شده است اما باید شرایط تحقق آن فراهم شود، دلال بازی‌ها، رابطه‌ها، تبعیض‌ها و واردات‌های بی‌رویه باید از بین برود.

محمودی با بیان این‌که نظارت در کشور باید بیشتر شود، اضافه کرد: باید جلوی کالای قاچاق گرفته شود و مافیای قدرت در هر زمینه‌ای چه صادرات و چه واردات کنار رود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.