نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند و حمایت تنها به معنای تولید، ترویج و مصرف کالای داخلی نیست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خصوص انتخاب شعار سال اظهار داشت: هر سال رهبر معظم انقلاب با اشرافی که به همه مسائل جهان اسلام دارند، چه مقتضایت داخل کشور و چه موانعی که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب ایجاد می‌کند، جمله‌ای را به عنوان شعار سال بیان می‌کنند.

وی بیان داشت: این جملاتی نه به این معنا که صرف شعار باشند و فقط افرادی مرتب آن را بازگو کنند و به همین بسنده شود بلکه برای توجه دادن افکار عمومی، فرهنگ‌سازی و توجه به ضرورت انقلاب ما در وضعیت فعلی است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم و مسؤولان بفهمند باید تلاش جدی خود را باید در این زمینه انجام دهند، امسال را حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند و حمایت تنها به معنای تولید، ترویج و مصرف کالای داخلی نیست ؛ آنچه منظور رهبری است حمایت است و حامی باید کل مردم و مسؤولان باشند.

مهدوی ادامه داد: بنابراین هر کسی در تولید بیشتر سهیم است، کیفیت را بالا می‌برد، کالای ایرانی خرید می‌کند و کسانی که کالای ایرانی را به کشور‌های دیگر از جمله 15 کشور همسایه صادر می‌کنند و مهم‌تر مانع از واردات بی‌رویه و قاچاق می‌شوند در حال حمایت هستند؛ امیدواریم تلاش جدی خوبی توسط مردم و مسؤولان صورت بگیرد.

وی اشاره به سخنان اخیر ولیعهد عربستان تصریح کرد: صحبت‌های عربستان بیشتر ظاهری است و نمی‌توان گفت آن‌ها از قدرت ایران اطلاع ندارند و چیز خاصی نیست، مردم نیز توجه زیادی ندارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: رابطه‌ای که عربستان با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس  دارد و علیه سوریه، یمن، جبهه مقاومت و ایران در حال مبارزه است را همه می‌دانند؛ امیدواریم هرچه زودتر سر عقل بیایند و اتحادی را به فکر باشند که مطلوب اسلام است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.