عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان گفت:اگر مردم به فرمایش رهبری جامعه عمل بپوشند و تصمیم بگیرند کالای ایرانی خرید کنند بهترین عامل برای استقلال کشور است و مشکل اشتغال تا حدود زیادی حل می‌شود.

حجت الاسلام حسین بهشتی‌نژاد  در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص انتخاب شعار سال 97 اظهار داشت: تردیدی نیست که رهبر معظم انقلاب با اشراف و رصدی که به مسائل جاری و معضلات کشور دارند شعار هر سال را انتخاب می‌کنند و این انتخاب نام برای هر سال، نقشه راهی برای استقلال کشور است.

وی افزود: امسال به نام حمایت از کالای ایرانی نامیده شده، چند سال است شعار‌های ایشان اقتصادی است اما امسال ویژگی که دارد این است که مخاطب هم مردم و هم مسؤولان هستند؛ اگر مردم به این فرمایش رهبری جامعه عمل بپوشند و تصمیم بگیرند کالای ایرانی خرید کنند بهترین عامل برای استقلال کشور است و مشکل اشتغال تا حدود زیادی حل می‌شود.

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان ادامه داد: تجربه گذشته نشان می‌دهد هر کجا جوان وارد عرصه شد، هم در ایجاد انقلاب و دفاع مقدس هم در جریان‌های فعلی موفقیت حاصل شده، جوان به عنوان مخزن نیرو، تازه‌نفس، با‌اراده و معتقد بهتر می‌تواند از آرمان‌های انقلاب حفاظت کند.

بهشتی‌نژاد تصریح کرد: اگر حتی مسؤولان عزم راسخ برای اجرای حمایت از کالای ایرانی نداشته باشند، اگر مردم تصمیم بگیرند کالای ایرانی مصرف کنند، دیگر کاری از دست مسؤولان بر نمی‌آید و آن‌ها نیز همراه خواهند شد؛ خیلی از مفاسد اجتماعی معلول عدم اشتغال است، اگر این مسئله حل شود بسیاری از پدیده‌های شوم فرهنگی قابل کنترل است.

وی ادامه داد: اعتکاف به عنوان رویش انقلاب است و جوانان زیادی که سرمایه‌های کشور هستند در این مراسم حضور پیدا می‌کنند؛ مهم‌ترین چیزی که حرف اول را در حفاظت از نظام می‌زند آن نقشه راهی است که رهبری در یک جمع‌بندی عالمانه می‌فرمایند و بهترین تضمین کننده دنیا و آخرت است.

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به سخنان اخیر ولیعهد عربستان گفت: عربستان نقش مهمی را در توطئه منطقه ایفا می‌کند و تمام عزت خود را می‌فروشند و خرپول هستند که  کشور‌های غربی این‌گونه آن‌ها را می‌دوشند؛ فکر می‌کنم رهبری معظم توجه به توطئه‌ها دارند اما نمی‌خواهند آن‌ها را عددی به شمار بیاورند.

 

انتهای پیام/م

 

برای حفظ انقلاب باید به جوانان میدان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.