فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نباید اجازه دهیم کالاهای خارجی در سطح شهر تبلیغ شوند، چون به تولید داخلی و اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری  امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی در سال حمایت از کالای ایرانی باید در استفاده از کالاهای ساخت داخل پیشرو باشند.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیأت دولت، مصرف هرگونه کالای خارجی مشابه تولید داخلی در تمامی دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم کالاهای خارجی در سطح شهر تبلیغ شوند، چون به تولید داخلی و اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند.

بصیری اضافه کرد: باهمت مسؤولان، غیرت جوانان و تلاش مضاعف تولیدکنندگان، مصرف کالای ایرانی رونق می‌گیرد و اشتغال جوانان و اقتصاد کشور پویاتر خواهد شد.

وی از مدیران خواست امکان دسترسی آسان ارباب‌رجوع را فراهم کنند که در این صورت رضایت بیشتر مردم از خدمت‌گذاران را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه وضعیت کم‌آبی را نگران‌کننده ارزیابی کرد و تغییر الگوی کشت محصولات مقاوم با کم‌آبی را از جهاد کشاورزی و صرفه‌جویی در مصرف آب را از شهروندان خواستار شد.

در ادامه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه، حجت‌الاسلام سید حمیدرضا هاشمی، امام‌جمعه شهر گز به مدیران توصیه کرد که در خدمت‌رسانی به مردم، اصول سرعت و سبقت گرفتن از هم، دوری از سستی و سهل‌انگاری، اخلاص، صداقت و دلسوزی و اعتدال را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.