شهردار اصفهان گفت: باید تلاش کرد تا تولیدات داخلی باکیفیتی تولید شوند که حتی اگر کالای خارجی نیز در داخل وجود داشت مردم تولیدات داخلی را بخرند.

قدرت‌اله نوروزی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  در خصوص انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال 97 اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا به شعار امسال عمل شود، شهرداری در این مسیر حرکت می‌کرده است و باید حرکت خود را قوی‌تر کند.

وی افزود: این شعار بیشتر به جاهایی که واردات بی مورد دارند باز می‌گردد، بهترین کار برای تحقق شعار سال 97 این است که واردات کالاهایی را که در داخل تولید می‌شوند، متوقف کنیم چرا که اگر کالا وارد شد فروشنده آن را تبلیغ کرده و خریدار نیز خریداری می‌کند.

شهردار اصفهان عنوان کرد: باید تلاش کرد تا تولیدات داخلی باکیفیتی تولید شوند که حتی اگر کالای خارجی نیز در داخل وجود داشت مردم تولیدات داخلی را بخرند و این بستگی به رعایت استانداردها دارد چرا که اگر استانداردها رعایت شود هیچ انسان عاقلی کالای تولید داخلی که در آن استاندارد رعایت شده را رها نمی‌کند و کالای خارجی بخرد.

وی با بیان این نکته که باید برای خرید کالای ایرانی در همه عرصه‌ها بسیج همگانی صورت گیرد، ابراز داشت: کارهای شهرداری خدماتی و عملیاتی است اما در جاهایی که نیاز به خرید کالا دارد مثل استفاده از سموم برای دفع آفات طبیعتاً اگر سم مورد نیاز تولید داخل وجود داشته باشد از تولید داخل خریداری می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

تحقق شعار سال در جلوگیری از واردات کالای مشابه داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.