شهردارزرین شهر گفت:در سال جدید خرید کالای ایرانی یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری زرین‌شهر خواهد بود، البته این اصل مهم پیش از این هم مورد تأکید ما بوده و خواهد بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میثم محمدی با اشاره به نام‌گذاری سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: کشور ایران با توجه به منابع غنی در همه زمینه‌ها نظیر منابع معدنی و نیروهای انسانی خلاقی که در اختیار دارد، می‌تواند به دستاوردهای بزرگی در دنیا برسد.

وی حمایت مردم و مسؤولان از ظرفیت‌ها و اقتصاد داخلی را یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای رشد و بالندگی در کشور برشمرد و یادآور شد: در سال جدید خرید کالای ایرانی یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری زرین‌شهر خواهد بود، البته این اصل مهم پیش از این هم مورد تأکید ما بوده و خواهد بود.

شهردار زرین‌شهر توجه به اقتصادهای خرد را یکی دیگر از زمینه‌های رشد اقتصادی در کشور دانست و تأکید کرد: افراد زیادی در کارگاه‌های تولیدی کوچک فعالیت می‌کنند که اگر از چنین واحدهایی حمایت شوند زمینه ایجاد شغل و رونق اقتصادی برای هزاران نفر در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی از طرح جدید خرید هدایا در شهرداری زرین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: صنایع ‌دستی که توسط هنرمندان همین منطقه تهیه ‌شده است می‌تواند جایگزین مناسبی برای هدایا در نهادها باشد.

شهردار زرین‌شهر با توجه به ضرورت افزایش انگیزه مردم در رشد و شکوفایی اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: شهرداری زرین‌شهر طرح‌های جدیدی را با حمایت از کالای ایرانی و ایجاد نشاط در مشاغل خرد، در پایان تعطیلات نوروزی رونمایی خواهد کرد که در توسعه مشاغل پایدار نقش بسزایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.