دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت:حکومت آمریکا خصومت دیرینه و ریشه‌داری علیه نظام جمهوری اسلامی دارند و آن‌ها هر هدفی داشتند به خواست خداوند نظام اسلامی در برابر زیاده‌خواهی آن‌ها ایستاده است.

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص انتخاب شعار سال اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اولویت‌های جامعه را رصد می‌کنند و در سال‌های اخیر عمده عناوینی را به عنوان شعار سال انتخاب کردند که ریشه در مسائل اقتصادی دارد و اگر مورد توجه مسؤولان قرار می‌گرفت شاید که این رویکرد ادامه نداشت.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد چون مسؤولان التفات کاملی به عناوین سال‌های گذشته نداشتند امسال رهبری مردم را مخاطب اصلی خود در شعار سال قرار دادند؛ به نظر من نگاه رهبری به این است که باید حمایت از کالای ایرانی جزو باور‌های ما قرار گیرد زیرا منافع ملی ما به تک تک مردم می‌رسد و هر جا منافع ملی آسیب ببینند به مردم آسیب خواهد رسید.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان افزود: برای مقاوم‌سازی کشور در برابر بد‌خواهی بیگانگان مخصوصاً امروزه که دشمنان بیش از گذشته می‌خواهند ایران را در تنگنا قرار دهند، باید روی پای خود بایستیم و یکی از مقوله‌های مهم در ایستادگی این است که به داشته‌های خود اعتماد و تکیه کنیم.

باطنی اذعان داشت: وقتی کالای ایرانی مورد توجه مردم قرار گیرد اشتغال زیاد خواهد شد، چرخ اقتصاد به گردش در می‌آید، بسیاری از معضلات اجتماعی بر‌طرف خواهد شد و مشکلاتی که ریشه در بیکاری و رکود دارد با حمایت از کالای ایرانی برطرف خواهد شد؛ از طرف دیگر خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن خواهد بود.

وی یادآور شد: این مردم هستند که می‌توانند با حمایت خودشان در عرصه‌های مختلف نظام را حفظ کنند و اقتدار کشور را دوچندان کنند، مطمئنیم در این عرصه نیز کارنامه درخشانی از خود به جای خواهند گذاشت.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به انتخاب بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: دولت مردان امروز آمریکایی با رفتار‌های ناموزونی که خلاف عرف بین‌الملل دارند، نشان دادند حتی به منافع ملی خودشان پایبند نیستند، دیری نخواهد پایید که مردم آمریکا این واقعیت را درک کنند و در برابر این دیدگاه افراطی ایستادگی کنند؛ امیدواریم استفاده از آخرین مهره‌هایشان مانند بولتون با شکست مواجه شود.

باطنی تصریح کرد: حکومت آمریکا خصومت دیرینه و ریشه‌داری علیه نظام جمهوری اسلامی دارند و آن‌ها هر هدفی داشتند به خواست خداوند نظام اسلامی در برابر زیاده‌خواهی آن‌ها ایستاده است؛ بعد از 4 دهه آن‌ها را از منطقه بیرون کردیم و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند امروز از ضد بشری‌ترین نظام ینی آل سعود حمایت می‌کنند ولی همه تیر‌هایشان به سنگ خورده است.

 

انتهای پیام/م

 

همه تیر‌های آمریکا به سنگ خورده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.