جوانان ما باید با قرآن و نهج‌البلاغه انس عمیق داشته باشند که اگر از این ارزش‌ها فاصله بگیرند آن فاصله را فضای مجازی پر می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد سالک  امروز در مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام اظهار کرد: این شهدا گفتند خدای ما الله است و با تمام قدرت در تحقق حاکمیت الله ایستادند؛ اندیشه و فکر باید خدایی باشد و کسی که اندیشه‌اش خدایی است همچون امام حسین سر در راه حق می‌دهد و دست سازش یزیدیان را نمی‌بوسد.

وی افزود: وقتی می‌گویی مرگ بر آمریکا و اسرائیل با تمام وجود بگو، باید در ۱۴۰۴ قله‌های علم، فضیلت و اخلاق کشور را نگاه کنیم؛ باید دور را بنگریم، اتفاقات کوچک را نبینیم و بلندای نصرت و پیروزی را ببینید چراکه برای رسیدن به قله‌های بزرگ باید استقامت کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید انقلابی باشیم و انقلابی فکر کنیم و از آموزه‌های دینی بیاموزیم تا جاودانه باشیم؛ مرگ حتمی است و ما باید به استقبال مرگ برویم و آن‌هم مرگ شیرین و سرخی که بالاترین مقام در نزد خدا است چراکه شهادت هدیه خدا به زمینیان است.

وی بیان داشت: خود را برای خدا خالص کنید تا خدا تو را برای خود انتخاب کند؛ با خداباوری، ولایت محوری، صبر و استقامت آینده را رقم بزنید؛ امروز باید فرمان علی (ع) را به پیروی از علی زمان با گام‌های سنگین برداریم و به قله‌های پیروزی و نصرت برسیم.

سالک عنوان کرد: امروز استقامت و وحدت امت در جهان شکل گرفته است و رشد اسلام در جهان بسیار بلند است و دنیا با استقبال به سمت اسلام می‌آید و ما هستیم که نقش خود را باید در این مسیر در دانشگاه تحقق ببخشیم؛ در این مسیر باید استقامت کنیم و سر سازش با استکبار نداریم، آن‌هایی که با لبخند در صحنه‌ها حاضر می‌شوند این استقامت را ببینند.

وی ابراز داشت: اگر مشت محکمی باشیم و روزنه‌ای برای نفوذ نداشته باشیم مستحکم می‌مانیم، این شهدا و هزاران شهید خون خود را پای شجره اسلام ریختند تا امروز می‌بینیم جهان تحت تأثیر انقلاب اسلامی ما قرار دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما بدهکار هستیم و باید ارزش‌هایی که شهدا خادمش بودند ادامه دهیم و این انقلاب را به عنوان امانت الهی به آیندگان بسپاریم و کاری کنیم که فرزندانمان به ما افتخار کنند.

وی ادامه داد: از همه مردمی که در صحنه‌های مختلف حماسه می‌آفرینند تشکر می‌کنیم؛ جوانان ما باید با قرآن و نهج‌البلاغه انس عمیق داشته باشند که اگر از این ارزش‌ها فاصله بگیرند آن فاصله را فضای مجازی پر می‌کند، البته باید از این تکنولوژی استفاده کنیم تا ارزش‌های شهدا را به کل عالم عرضه کنیم.

سالک تصریح کرد: دور تا دور کشور ما یک حلقه آتش است و کشوری امن با ظرفیت‌های بسیار را ما داریم و مسؤولیت بروز این ظرفیت‌ها بر دوش دانشجویان و طلاب است، شما دانشجویان و طلاب باید درس رهبری را از شهدا بیاموزید.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.