مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: یکصد و ۱۱ هزار نفر از خیابان غذای مشهد در ایام نوروز بازدید کردند.

بازدید بیش از یکصد هزار مسافر نوروزی ازخیابان غذای مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نرگس شالچیان افزود: در روز‌های نوروز بیش از یکصد و ۱۱ هزار نفر از جشنواره غذا در بولوار باهنر مشهد بازدید کردند و در این مدت مرکز اطلاعات سفر شهرداری مشهد به ۷۸ هزار و ۲۰۱ مسافر نوروزی پاسخگویی کرده است.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۴۱۶ نفر در بوستان غدیر اسکان یافتند و از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۰۸ هزار و ۶۲۴ نفر در مراکز اسکان پذیرش شدند.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت:ایستگاه‌های استقبال از زائر شهرداری مشهد نیز از ۷۰۸ هزار و ۲۲۳ زائر استقبال و به آن‌ها خدمات مختلفی ارائه کردند.

شالچیان ادامه داد: بیشترین ارائه خدمات در ایستگاه راه آهن مشهد و به بیش از ۱۵ هزار مسافر انجام شده است.

وی تصریح کرد: در نوروز ۹۷ توسط شهرداری مشهد ۱۵۰ هزار و ۸۶۵ محصول فرهنگی در وروردی‌های شهر و مراکز خدمات سفر شهرداری میان مسافران نوروزی این شهر توزیع شد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: زائران و گردشگران این شهر با ثبت نام در ۵۳۶ تور گردشگری به سیاحت و سفر در اماکن گردشگری نیز پرداختند.

شالچیان افزود: طرح هفت خوان از جمله برنامه‌های جشنواره دوازده رخ نیز با استقبال ۱۳ هزار و ۸۱ شهروند و مسافر نوروزی روبرو شد و در نقاط مختلف شهر این افراد به تماشای نقال خوانی نشستند.

انتهای پیام // ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.