معاون عمليات انتظامي استان ایلام ،از آمادگی مرکز فوريت های پليسی 110 براي ارائه خدمات به مردم در ايام تعطيلات نوروز خبر داد.

آمادگی مرکز فوريت های پليسی110 ایلام برای ارائه خدمات به مردم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ شهاب عزیززاده بیان کرد: مرکز فوريت های پليسی در مرکز استان و شهرستان های تابعه از طريق تلفن 110 آماده ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران نوروزی می باشد.

وی اظهارکرد: مردم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و يا خواسته ، در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و پليس را در کنار خود داشته باشند.

معاون عمليات انتظامی استان ایلام در ادامه از اجرای طرح های مختلف انتظامی و ترافيکی خبر داد و افزود: با برنامه ريزی های انجام شده علاوه بر تشديد فعاليت پليس های تخصصی و افزايش گشت های خودرويی در تلاشيم با بکارگيری کارکنان ستادی و راه اندازی ايستگاه های نوروزی طرح های ويژه ای را برای کاهش حوادث رانندگی و امنيت شهرها در روزهای آخر نوروز اجرا کنیم.

سرهنگ عزیززاده اضافه کرد: با برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف سعی کرديم تا در طرح های انتظامی تعطيلات نوروزی خدمات مطلوبی به هم استانی های عزيز و مسافران نوروزی ارائه کنيم .

انتهای پیام/ د

آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به مردم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.