فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیش از ۳۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار شد که ۹۸ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان در مجموع بیش از ۳۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار شد که ۹۸ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات شد.

وی از افزایش ۶۰ درصدی قدردانی مردم از عملکرد پلیس در تماس با سامانه ۱۹۷ نظارت بر عملکرد پلیس خبر داد و گفت: در این ایام شکایت از پلیس نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۲۴۰۰ نفر در گشت‌های پیاده بکارگیری شده اند، افزود: ضمن ساماندهی و بکارگیری نگهبانان محله در مجموع ۱۱ هزار نفر نیرو در طول اجرای طرح برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی بکارگیری شده اند.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش ۳۹ درصدی کشف سرقت‌ها گفت: با تدابیر اتخاذ شده شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت اتومبیل، کاهش ۷ درصدی سرقت موتورسیکلت و همچنین کاهش ۴ درصدی کلاهبرداری‌ها و افزایش ۳ برابری کشف تخلفات و جرائم در حوزه فضای مجازی در استان مازندران بوده ایم.

فرمانده انتظامی  مازندران از افزایش ۴ برابری کشفیات مواد مخدر و ۶۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان و عاملان افیونی در استان خبر داد.

وی از افزایش ۲۸ درصدی تردد‌ها و حجم مسافرت به استان در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: در حوزه درونشهری شاهد کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی و تعداد متوفیان در استان بوده ایم ضمن این که در حوزه‌های درونشهری استان نیز تصادفات به شکل قابل توجهی کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه استان مازندران در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون رتبه سوم تردد‌های نوروزی در کل کشور را به خود اختصاص داده، گفت: تا این لحظه برابر آمار‌های کشوری سهم تردد‌ها در استان مازندران برابر با ۱۰ درصد تردد‌ها در کل کشور بوده است

سردار میرفیضی توجه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای آگاهسازی، اطلاع رسانی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه، راه اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سطح شهرها، اجرای تئاتر درمانی در سواحل و همکاری با گروه‌های تبلیغی بقیه الله را از جمله فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام برشمرد.

فرمانده انتظامی  مازندران با اشاره به این که با تدابیر اتخاذ شده سعی بر این بوده است که محور‌های استان تا حتی الامکان یک طرفه نشوند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استا‌های همجوار سعی شده تا محدودیت‌های ترافیکی در استان نیز کاهش یابد

وی خستگی و خواب آلودگی، تجاوز از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ از محور وسط راه یا سبقت غیر مجاز را از مهمترین عوامل تامه تصادفات رانندگی در ایام نوروز امسال برشمرد .

سردار میرفیضی با توصیه به مسافران استان مازندران به رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از آنان خواست: ضمن پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی سفر خود را طوری مدیریت کنند که بدون هرگونه دغدغه خاطرات خوشی را از سفر‌های نوروزی برای خود و خانواده خود به ارمغان ببرند.
انتهای پیام/آ

برقراری ۳۲ هزار تماس با پلیس ۱۱۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.