فرمانده انتظامی مازندران به رانندگانی متخلف حادثه سازی که در تعطیلات نوروزی قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مسافران در جاده‌های استان را دارند هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمد میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس، با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت عمومی از وظایف ذاتی پلیس است، گفت: ارائه خدمت به منت به مردم کشور عزیزمان ایران که بهترین مردم دنیا هستند، افتخاری ارزشمند و بزرگ برای نیروی انتظامی است.

وی به حضور گسترده و حداکثری کارکنان نیروی انتظامی در جاده‌های استان، تفرجگاه‌ها و سواحل دریا برای برقراری نظم وامنیت ترافیک و انتظامی اشاره کرد و افزود: رعایت نکردن قوانین ومقررات خط قرمز پلیس مازندران است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس یار مهربان است و خود را خادم این مردم می‌داند به شهروندان و رانندگان قانونمند توصیه کرد: با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و امنیت و انضباط ترافیکی یاری کنند.

سردار میرفیضی با هشدار به عده معدودی از افراد که در این ایام عدول از قوانین و مقررات و تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مسافران نوروزی را دارند، هشدار داد: پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد خواهد کرد و خودروی آنان تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم بالای تردد در جاده‌های استان در این ایام و پاسخگو نبودن ظرفیت جاده‌های استان به این حجم از خودروها، از مسافران نورزی خواست تا با مدیریت سفر پلیس را در روان سازی ترافیک یاری کنند.

انتهای پیام/آ

هشدارنیروی اننظامی مازندران به رانندگان متخلف حادثه ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.