شب آرام و بدون تلفات جانی در چهارشنبه آخرسال مازندران رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مراسم چهارشنبه آخرسال امسال با اتخاذ تمهیدات ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی شب آرام و بدون حادثه جانی بود، گفت: از شهروندان قانونمند استان که پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کردند، قدردانی می کنیم.

وی از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صداوسیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان با تهیه وتولید ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به همکاری رسانه ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در تهیه وتولید هشدارهای انتظامی و اجتماعی و انتشار گسترده آن در استان برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان ها و دستگاه های متولی نظم و امنیت و سازمان های خدماتی و امدادی، افزود: با توجه به رویکرد کوچه محوری و محله محوری مراسم چهارشنبه آخرسال، مدیریت خانواده ها و مراقبت از فرزندان، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بودیم.

سردار میرفیضی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز از آنان خواست: پلیس با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت به استقبال بهار می رود و از مردم مازندران و شهروندان انتظار دارد، با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.

انتهای پیام/ م

شب آرام در چهارشنبه آخرسال مازندران

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.