عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک شهداء، عظمت و روحیه بالای خانواده شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهیدان سیف الله شریفی، گفت: عظمت و روحیه بالای خانواده شهدا مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی است.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه صبر و بردباری خانواده معظم شهداء موجب دلگرمی مردم و همرزمان شهداست، افزود: عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک شهداء است و رسیدگی به مشکلات خانواده آنان یک وظیفه همگانی است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: خانواده شهداء الگوی مناسب صبر و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سردار میرفیضی رشادت‌ها و خاطرات شهداء را تداعی بخش روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانست و افزود: شهید و شهادت یک فرهنگ است که نام و آوازه‌ای به وسعت تاریخ دارد و همواره باید مورد تجلیل و احترام قرار گیرد.

وی گفت: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء رقم خورده است و با وجود رشادت‌های این عزیزان بوده است که امروز در آسایش و راحتی زندگی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ایثارگری شهداء در راه اعتلای کشور و برقراری نظم و امنیت بوده و اکنون وظیفه همگان است که از این دستاورد ارزشمند شهداء پاسداری کنند.
انتهای پیام/آ

خون پاک شهداء زمینه ساز سربلندی کشور

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.