۶ هزار نفر از آغاز امسال تاکنون ازخدمات مشاوره‌ای کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی مازندران استفاده کردند.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات پلیس در حوزه‌های اجتماعی است، گفت: ۶ هزار نفر امسال به مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان مراجعه و ازخدمات مشاوره‌ای کارشناسان این مرکز استفاده کردند.

وی با اشاره به ارجاع ۲۱ هزار پرونده به مراکز مددکاری و مشاوره کلانتری ها، افزود: ۷۵ درصد پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها و مراکز انتظامی منجر به مصالحه شد.

سردار میرفیضی گفت: ۳۶۵ جلسه آموزشی مهارت‌های زندگی در سطح استان برگزار شد که ۱۵۷ هزار نفر از شهروندان در مراکز آموزشی، مدارس و سازمان‌های دولتی از این کلاس‌ها بهره‌مند شده اند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۲۵۶ نمایشگاه تخصصی در حوزه امنیت در استان برگزار شد.

وی از ثبت ۵۲۲ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رویکرد‌های نظارتی مردم بر پلیس از ثبت ۵۱ هزار تماس‌های مردم با دفتر نظارت همگانی پلیس و افزایش ۵۱ درصدی رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی خبر داد.

انتهای پیام/آ

استقبال مردمی از مراکز مشاوره نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار