۱۰ هزار مازندرانی برای دریافت خدمات مشاوره و مددکاری انتظامی یکماه گذشته به کلانتری‌های استان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر به منظور دریافت خدمات انتظامی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان مراجعه کردند.

وی افزود:ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه است.

سرهنگ گنجیان مقدم با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس از مراجعه بیش از ۱۷۰۰ نفر به دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری‌های استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، خانوادگی، حقوقی و انتظامی از مهمترین ماموریت‌های دوایر مددکاری به شمار می‌رود.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل در یک ماه گذشته خبر داد افزود: در این مدت بیش از ۸۵ درصد سرقت‌ها منجر به کشف شده است.

وی گفت:با تلاش‌های صورت گرفته و کیفی سازی ماموریت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شاهد تلاش‌های چشمگیری در ایجاد امنیت پایدار در حوزه‌های استحفاظی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان بوده ایم.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران افزود:ماموریت اصلی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش اثرات این آسیب‌ها در راستای تعالی رشد اجتماعی، شناختی، روانی و عاطفی جامعه است.

سرهنگ گنجیان مقدم افزود: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران واقع درساری- میدان معلم – معلم ۱۰ به صورت حضوری و تلفنی با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۳۶۳ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری است.

انتهای پیام/آ

۱۰ هزار مازندرانی خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار