فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری روزانه بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر در گشت‌های مختلف انتظامی استان خبرداد.

سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح‌های نوروزی استان در دو حوزه ترافیکی و اجتماعی تدوین و در این راستا پس از بومی سازی دستورالعمل‌ها از ۲۰ بهمن ماه با عنوان استقبال از بهار و با به کارگیری نیرو‌های ستادی در تامین امنیت مردم به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر در گشت‌های مختلف استان به کارگیری می‌شوند افزود: نگهبانان محله برای تامین امنیت استان در ایام نوروز ساماندهی و به کارگیری شدند.

سردار میر فیضی با اشاره به رشد ۱۸ درصدی اقامت شبانه مسافران در استان گفت: محور‌های قائم شهر به ساری، قائم شهر به بابل و چالوس به عباس آباد به ترتیب بیشترین تردد‌های درون شهری را به خود اختصاص داده اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی تعداد متوفیان در حوادث رانندگی از افزایش ۴ برابری کشفیات مواد مخدر و ۱۳ درصدی دستگیری عاملان افیونی در استان خبر داد و افزود: در اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی در استان از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد بازدید و ۱۰۹ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی با اشاره به حجم مسافرت‌ها در محور‌های مواصلاتی و معابر درون شهری استان گفت: از ابتدای شروع سفر‌های نوروزی تاکنون با افزایش ۲۰ درصدی تردد‌ها در این استان مواجه بوده ایم که در این راستا مازندران رتبه سوم کشوری را دارد.

سردار میرفیضی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای آگاه سازی، اطلاع رسانی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: تولیدات چاپی با مضامین هشدار‌های پلیس، راه اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سطح شهرها، تئاتر درمانی در سواحل و همکاری با گروه‌های تبلیغی مجاز از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/آ

اجرای گشت‌های انتظامی با بیش از ۲ هزار نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.