رئیس پلیس راه استان ایلام از آمادگی کامل نیروهای پلیس راه جهت خدمت رسانی به مسافران و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد.

آماده باش کامل پلیس راه استان ایلام در روز طبیعت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده بیان کرد:در روز ۱۳فروردین ،تمامی عوامل پلیس راه در آماده باش صددرصدی بوده و به شکل گشت محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد:ماموران پلیس راه در روز طبیعت با تخلفات حادثه ساز همچون(سبقت غیر مجاز-سرعت غیر مجاز-انحراف به چپ-استفاده از تلفن همراه-حرکات مارپیچ و عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان)برخورد بدون اغماض داشته و اجازه حمل مسافر با وانت و کامیون را به رانندگان این دسته از وسایل نقلیه نخواهد داد و بر اساس قانون از ادامه حرکت چنین خودروهایی جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ همتی زاده افزود:رانندگان موتورسیکلت ها باید توجه داشته باشند که حمل سرنشین اضافی و همچنین بار به وسیله موتورسیکلت ممنوع بوده و در صورت رویت ماموران پلیس راه، با آن ها برخورد و رانندگان موتورسیکلت که بدون استفاده از کلاه ایمنی در جاده ها تردد می کنند نسبت به اعمال قانون و توقیف آن ها اقدام می گردد .

انتهای پیام/ د

آماده باش پلیس در روز طبیعت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.