استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی متکی به یک ملت مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. (مقام معظم رهبری)

در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

این روز در حقیقت روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است که بی هیچ شکی، زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

در این روز پر برکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن‌های زیاد بار دیگر نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی ساخته و زمینه ساز تشکیل حکومتی گردید که شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج)، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

گفتنی است: ملت ایران، در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸، با آرای بالای ۹۸ و دو دهم درصدی خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/ف

تبریک و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار