همزمان با یوم الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، آئین های ویژه گرامیداشت این عید بزرگ و فرخنده، با مشارکت اقشار مردم و جوانان، در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با یوم الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، آئین های ویژه گرامیداشت این عید بزرگ و فرخنده، با مشارکت اقشار مردم و جوانان، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز جمهوری اسلامی و تقارن آن با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، 8 ویژه برنامه جشن مردمی با عنوان «عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» در مرکز استان و تفرجگاه های شهرستان های سامان، بن، بروجن، لردگان، فارسان و شلمزار برگزار شد. 

علی گرجی افزود: آیین جشن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، صبح روز گذشته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
 
همچنین ادارات و نهادهای استان هم با برگزاری آیین های جشن، و نصب پارچه نوشته و پلاکارد، و توزیع شیرینی، این روز بزرگ و عید به یاد ماندنی را گرامی داشتند.

ملت ایران، در دوازدهم فروردین ماه سال 1358، با آرای بالای 2/98 درصدی خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار