فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه کمیسیون عملیات استان نقش پیشگیری پیش از وقوع حوادث را مهم دانست و گفت: خدمت در حوزه پیشگیری سرمایه گذاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در كميسيون عمليات استان گفت: فرماندهان تدبير اتخاذ نمايند تا با استفاده حداكثری از تجهيزات و امكانات در اختيار در اجراي ماموريت هاي خود اقدام کنند.

وی افزود: كاركنان پليس و مسئولان انتظامي دلسوزانه و با آرامش در انجام ماموريت ها عمل و به بعد معنوي كار توجه ويژه اي  داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: حضور پلیس است كه باعث آرامش شهروندان و رضايت جامعه می شود.

وي با بيان اينكه پس از وقوع هرگونه تصادف يا رخدادی هيچ جای پشيمانی باقی نمي ماند و اقدامات پيشگيرانه است كه از بروز حوادث ناگوار جلوگيري مي كند، یادآور شد: خدمت به مردم بزرگترين نعمتي است كه در ايام نوروز نصيب ما شده است پس بايد با تدابير و برنامه ريزي هاي پيشگيرانه ضمن فراهم نمودن امنيت مطلوب شهروندان در اين ايام از بروز حوادث ناگوار و جان باختن شهروندان و مسافران نوروزي جلوگيري كرد.

سردار بنی اسدی فر افزود: خسارت هايی كه به وقوع مي پيوندد قابل جبران نيست اما قابل پيشگيري است و با حضور موثر خودمان مي توانيم اين وقايع را كنترل کنیم.

وی تأکید کرد: هر گونه اقدام پيشگيرانه بدون نظارت بي فايده است و مي طلبد مسئولان با نظارت و برنامه ريزي لازم در اين امر موفق شوند و قابليت هاي خود را در اين ايام به اثبات رسانند.

انتهای پیام/ب

كميسيون عمليات استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار