فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تاکنون حدود 50 نفر در جاده های مواصلاتی استان جان خود را ازدست داده اند.

سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان كرمان در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نقش همپوشانی كليه دستگاه هاي مرتبط در ايجاد امنيت شهروندان طی ايام نوروز را مهم دانست.
وی تأکید کرد: ما بايد خود را جای مسافران نوروزی بگذاريم تا مشكلات آنان را درک كنيم و وظيفه خود را تمام وكمال برای ايجاد امنيت و رفاه مطلوب آنها انجام دهيم.
سردار بنی اسدی فر گفت: استان كرمان نسبت به ساير استان های همجوار از نعمت تجهيزات به روز الكترونيكی نظير دوربين هاي تصويری مجهز در برخی جاده ها و ساير امكانات مرتبط محروم است و با توجه به فواصل جاده ای در استان اين موضوع باعث اتفاقات ناگواری می شود.
وی افزود: ۱۴ اداره، پلیس را در اجرای این ماموریت به منظور ارتقای امنیت عمومی جامعه، اتخاذ تمهیدات و شرایط مساعد جدید برای  مهمانان نوروزی توسط رده‌های همکار یاری می دهند.

سردار بنی اسدی فر با اعلام اینکه در مرکز پلیس راه  در حوزه کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی اقدامات موثری انجام می‌گیرد، تصریح کرد: متاسفانه استان کرمان به رغم اینکه بزرگترین استان خشکی کشور محسوب می شود ولی از  حیث نظارت تصویری ضعیف است و  دوربین های ثبت سرعت و ثبت تخلفات به اندازه کافی در اختیار ندارد.
وی یادآور شد: در طول تعطیلات اولیه امسال، متاسفانه قریب ۵۰ نفر از هموطنانمان در جاده‌های مواصلاتی استان کرمان و در داخل شهرها به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را ازدست داده اند.
فرمانده انتظامی استان کرمان، عدم رعایت قوانین مقررات، سرعت زیاد و غیر مطمئن، خستگی و خواب آلودگی را علت اصلی این تصادفات عنوان کرد و افزود: ۷۰ درصد جانباختگان هم استانی بوده اند.

انتهای پیام/ب

قریب ۵۰ نفر از هموطنان در جاده‌های مواصلاتی استان کرمان جان خود را از دست دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.