طراحی و ساخت بمب‌افکن جدید چین با نام «اچ ۶ کی» تحولی بزرگ در بخش نیروی هوایی این کشور محسوب می‌شود.

چینی‌ها از بمب‌افکن جدید «اچ ۶ کی» ساخت این کشور رونمایی کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، طراحی و ساخت بمب افکن جدید چین با نام « اچ 6 کی » تحولی بزرگ در بخش نیروی هوایی این کشور محسوب می شود و چینی ها امیدوار هستند با طراحی و ساخت این بمب افکن، از جنگنده هایی با قدرت پرواز در مسیرهای طولانی برخوردار شوند و بتوانند همه حریم هوایی کشورشان را با این جنگنده ها پوشش بدهند. این جنگنده طراحی و ساخت چین از امکان پرواز در مسیرهای طولانی و امکان گشت زنی در مناطق وسیع و قدرت دفاعی برخوردار است. این جنگنده جدید چین از نسل جنگنده های موسوم به اچ 6 است که موتورهای آن و سیستم های تسلیحاتی و راداری آن تقویت شده است.

جنگنده بمب افکن اچ 6 کی در گشت زنی های نیروی هوایی چین بر فراز دریای چین شرقی مورد استفاده قرار گرفته است. «هی شینگ کیانگ»، رئیس تیم تحقیقاتی و طراحی بمب افکن اچ 6 چین گفت: این بمب افکن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و سیستم سوخت آن هم بسیار موثر و کارآمد است. این بمب افکن می تواند تعداد زیادی موشک را به سمت مناطق مختلف شلیک کند و همچنین برای استفاده انواع زیادی از تسلیحات هم مفید است. 

این بمب افکن از سیستم دفاعی بسیار خوبی بهره مند است و می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در میادین جنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

رونمایی از بمب‌افکن جدید «اچ ۶ کی» ساخت چین

برچسب ها: چین ، تسلیحات نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار