استاندار ایلام در بازدید از پارک تفریحی سراب آبدانان گفت: توسعه پارک سراب آبدانان در دو ماه آینده انجام می شود .

تدوین طرح توسعه پارک سراب آبدانان در آینده ای نزدیکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، کاظم زاده و امینی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، کرمی معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مسوولین محلی از پارک تفریحی سراب آبدانان بازدید کردند.

سلیمانی دشتکی در حاشیه این بازدید گفت: تا یک ماه آینده طرح توسعه پارک سراب از سوی شهرداری آبدانان و دفتر فنی استانداری تدوین شود تا با تخصیص اعتبار، توسعه این منطقه زیبا که قابلیت توسعه و زیباسازی را دارد، کلید زده شود.

کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: در سال 96 علاوه بر بودجه 32 میلیارد ریالی تونل کبیرکوه، مبلغ یکصد میلیون ریال نیز به اعتبارات این طرح ملی تزریق شده است.

کاظم زاده با بیان اینکه اعتبار تونل کبیرکوه در سال 97 دو برابر شده است، افزود: تا کنون 3 هزار و 250 متر از بدنه تونل اصلی کبیرکوه آبدانان و 5 تونل دیگر از سمت دره شهر حفاری شده است که انتظار داریم کار حفاری تونل کبیرکوه آبدانان تا پایان سال 97 به اتمام برسد.

انتهای پیام /ت

توسعه پارک سراب آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.