فرمانده انتظامی خوانسار گفت:اجرای طرح امنیت نوروزی پلیس در همه معابر درون‌شهری شهرستان خوانسار از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابراهیم توسلی  اظهار کرد: در راستای امنیت پایدار در ایام نوروز سال 97 و رفاه حال مسافران و گردشگران در شهرستان اجرای طرح امنیت نوروزی پلیس در همه معابر درون‌شهری شهرستان خوانسار از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: گشت انتظامی به صورت خودرویی و موتورسوار در خیابان‌ها و محلات به منظور جلوگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت راه‌اندازی شده است.

فرمانده انتظامی خوانسار تأکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان فروگذار نخواهد کرد و در این راستا ایستگاه نوروزی توسط پلیس برای پاسخگویی به نیاز مسافران برپا شده است.

وی در ادامه گفت: آمادگی پلیس شهرستان برای تأمین نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز با به کارگیری پلیس افتخاری و همیاران پلیس در این شهرستان ایجاد شد.

توسلی اضافه کرد: حضور همیاران پلیس در ایام مسافرت‌های نوروزی در کنار خانواده‌ها در جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی مؤثر و ارزنده است، باید در انجام اقدامات فرهنگی از وجود همیاران پلیس در جامعه به نحوه احسن استفاده کرد. 

وی تأکید کرد: ضرورت دارد در زمینه به کارگیری همیاران پلیس برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت دقیق صورت گرفته و تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی خوانسار خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی شهرستان خوانسار با تمام توان در جهت ایجاد نظم و امنیت سطح شهر و پوشش مسیرهای تردد مسافران نوروزی و محل اسکان آنان می‌کوشند.

وی در ادامه گفت: در راستای تأمین امنیت ایام نوروز 97 طبق برنامه‌‌های ثابت هر ساله، با توجه به افزایش مسافران در ایام نوروز و خالی شدن منازل، اقدامات و گشت‌های پلیس دو چندان شده است زیرا تأمین امنیت آنان نیز ضرورت داشته و جزو وظایف پلیس است که هم این افراد با خاطره خوش به شهر خود بازگردند و خدای ناکرده از منزل شهروندان سرقت نشود.

توسلی خاطرنشان کرد: این اقدام جزو برنامه‌‌های معمول ناجا برای ایام پایانی سال و نوروز بود تا ضریب امنیتی منازل مردم برای پیشگیری از سرقت بالاتر رود و برای امنیت با افزایش تعداد گشت‌‌های آگاهی در ایام نوروز از توان اطلاعاتی بیشتری استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: تقویت واحدهای گشتی محسوس و نامحسوس، برقراری گشت‌های مشترک با اداره برق جهت پیشگیری از سرقت خطوط کابل هوائی، سرکشی از اماکن و محل اسکان مسافران، فعال بودن گشت‌های راهور و کنترل ترافیکی، استقرار ایستگاه در محل میدان عسل در ورودی شهر خوانسار- دامنه از اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز است.

فرمانده انتظامی خوانسار ابراز کرد: برخورد با موتورسیکلت‌سواران و رانندگان متخلف و پرخطر و توقیف وسایل نقلیه آنان و جمع‌آوری معتادان متجاهر و انتقال آن‌ها به کمپ از دیگر اقدامات پلیس انتظامی خوانسار برای نوروز سال 97 بود.

وی در پایان تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ناامنی مراتب را با شماره تماس 110 به نیروی انتظامی شهرستان خوانسار گزارش دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.