فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 10 محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه بازرسی شهرستان نائین خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدی معصوم بیگی  گفت: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به 10 دستگاه کامیون کشنده که همزمان وارد ایستگاه شدند مشکوک و آنها را جهت بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این خودروها حامل برنج خارجی می باشند که از جنوب کشور به مقصد تهران بارگیری شده اند و مدارک ارائه شده توسط رانندگان با محموله ها مطابقت ندارند.

سردار معصوم بیگی بیان داشت : در مجموع 232 تن برنج خارجی قاچاق کشف و 10 راننده نیز دستگیر شدند که برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان 15 میلیارد ریال اعلام شده است .

سردار مهدی معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می کند که نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.