معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازسازی تخریب‌های صورت گرفته بر اثر سیل در محور‌های ارتباطی و پل‌ها تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازسازی تخریب‌های صورت گرفته بر اثر سیل فصل بهار سال گذشته در محور‌های ارتباطی و پل‌ها تقدیر کرد و گفت: وقوع بلایای طبیعی امری غیرقابل پیش بینی است و تنها باید تلاش شود تا آمادگی لازم برای مقابله با آسیب‌های این حوادث افزایش یابد.

اتمام عملیات ساخت پل‌های هاشم آباد و گلستانه تا پایان نیمه سال اول سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم در این بازدید از اتمام عملیات ساخت پل‌های هاشم آباد و گلستانه تا پایان نیمه نخست سال جاری خبر داد وگفت: عملیات ساخت پل‌های هاشم آباد و گلستانه که بهار سال گذشته بر اثر سیل تخریب شده بود، آغاز و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان نیمه نخست سال جاری به اتمام می‌رسد.

عبدالحسین علی اکبری ادامه داد: اعتبار تخصیصی به هرکدام از پل‌های مخروبه برابر با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت فیزیکی عملیات شاهد بهره برداری از پل هاشم آباد در خردادماه سال جاری و پل گلستانه در شهریورماه امسال خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد از محل پل‌ها توسط سازه‌های فلزی تعبیه شده توسط این مجموعه در کمتر از یک هفته بعد از وقوع سیل برقرار است و شهروندان عزیز مشکلی در این خصوص ندارند.

انتهای پیام/ن.م

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.