رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ثبت نزدیک به ۳.۵ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛بابک قهرمانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون نزدیک به ۳.۵ میلیون تردد شامل دو میلیون و ۷۰۰ تردد وسایل نقلیه سواری و وانت و مابقی وسایل نقلیه سنگین در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: محور ارومیه _. سلماس بیشترین میزان تردد‌ها را به خود اختصاص داده و محور‌های ارومیه_ مهاباد و میاندوآب _ملکان در رده‌های بعدی بیشترین میزان تردد قرار دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان نیز تردد بیش از ۶۰۰ هزار وسیله نقلیه ثبت شده است که مبادی ملکان - میاندوآب، سقز- بوکان و کشکسرای- سه راهی ایواوغلی بیشترین میزان تردد این مبادی را دارا هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره شماره تلفن ۱۴۱ این مرکز  جهت پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص جاده‌های استان اظهار کرد: همکاران این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان و درحال نظارت بر وضعیت حجم ترافیکی و جوی محور‌های ارتباطی استان هستند.

انتهای پیام/ن.م

ثبت بیش از ۳.۵ میلیون تردد در محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.