مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ثبت تخلف برای ۲۵ درصد از وسایل نقلیه متردد در محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: از ۲۵ اسفندماه ۹۶ همزمان با آغاز اجرای طرح نوروزی تا چهارم فروردین ماه سال جاری بیش از ۵/۴ میلیون تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است که ۲۵ درصد از این تردد‌ها دارای تخلف بودند.

وی ادامه داد: در این مدت افزون بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد دارای تخلف شناسایی شده است که عدم رعایت فاصله مجاز به تعداد ۵۴ هزار فقره، سرعت غیرمجاز به تعداد ۴۳ هزار فقره و سبقت غیرمجاز به تعداد ۱۰ هزار فقره به ترتیب بیشترین تعداد تخلف‌های صورت گرفته در محور‌های ارتباطی استان طی اجرای طرح نوروزی را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای در سطح محور‌های ارتباطی استان فعالیت دارند که کلیه تخلفات مربوط به سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز را ثبت می‌کنند و قابلیت ثبت تخلفاتی همچون عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه نیز داراست که ممکن است در آینده نزدیک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ن. م

شناسایی افزون بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد دارای تخلف در استان

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.