قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت:از ۲۵ اسفندماه تا روز گذشته بیش از ۳۵ هزار و ۹۶۰ جشن آیینی، مسابقات فرهنگی، نمایش خیابانی و نمایشگاه در مشهد برگزار شده که شهروندان و زائران نوروزی در روز گذشته توانستند از ۴ هزار مورد از این برنامه‎ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،خلیل‌الله کاظمی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت:از ۲۵ اسفندماه تا روز گذشته بیش از ۳۵ هزار و ۹۶۰ جشن آیینی، مسابقات فرهنگی، نمایش خیابانی و نمایشگاه در شهر مشهد برگزار شده است که شهروندان و زائران نوروزی در روز گذشته توانستند از ۴ هزار مورد از این برنامه‎ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این که از ۲۵ اسفند تا ۵ فرورین ۵۸۸ نفر نیز از نمایشگاه دائمی تاریخ و توسعه شهری مشهد بازدید کرده اند افزود: تا کنون ۲۶ پایگاه راهنمای زائر برپا شده است که تنها در روز گذشته در شهر مشهد ۵۷۶۱ مورد خدمت به زائران ارائه داده شد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر مشهد برپا شده است و این ایستگاه‌ها در روز گذشته به ۴۲ هزار و ۳۴۰ مسافر خدمت‌رسانی کردند.

کاظمی افزود: از دیگر اقدامات راهنمای زائر می‌توان به توزیع ۵هزار بروشور و نقشه گردشگری در باکس‌های کتاب در تاکسی، توزیع ۳۳۰۸ محصول فرهنگی و توزیع ۱۰۰ عدد توزیع بروشور و نقشه گردشگری در ارتفاعات جنوب اشاره کرد.

وی با اشاره به این که دیروز ۵۶ گشت بازرسی تاکسیرانی در ایام تعطیلات نوروز فعال بوده است ادامه داد:۵ فروردین ماه ۹ هزار و ۲۳۸ نفر در مراکز اسکان موقت و اضطراری شهر مشهد پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام// ز.‌ی



آمار برپایی جشن‌های آیینی ونمایش خیابانی تا ۵ فروردین۹۷

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.