رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: نشریه فرهنگی، تبلیغاتی"مشهد برند" ویژه نوروز ۹۷ به صورت ۳ زبانه در هتل‌ها و فرودگاه توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد کاظم دبیری افزود: فعالیت‌های مناسبتی در نگارخانه ها، نمایشگاه‌های کتاب، نقاشی‌های دیواری، تبلیغات و المان‌های نوروزی را در سطح شهر داریم.

وی تصریح کرد: جشنواره هفت سین خانه بهار که در مجتمع تجاری حیات برگزار می‌شود و این جشنواره به عنوان نوعی شکرگزاری از نعمت‌های خداوند متعال است و بحث سوغات فرهنگی نیز بسیار مورد تاکید ماست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ادامه داد: در نوروز ۳۱ سالن سینمایی این شهر شامل پردیس‌های سینمایی هویزه، اطلس، سیمرغ، آفریقا و گلشن در اکران‌های نوروزی فعال هستند، در حوزه نمایش‌های نوروزی نیز سالن‌های نمایشی تئاتر شهر، بهار، پردیس مستقل، خورشید، شمایل، اطلس و تعدادی سالن‌های فرهنگسرا‌ها در سطح شهر فعالیت دارند.

دبیری افزود: جنگ‌های شادی و جشن‌های شادمانه نوروزی اجرا می‌شود و نمایشگاه‌های کتاب، توزیع محصولات فرهنگی و نمایشگاه‌های آثار هنرمندان برای بهره هرچه بیشتر زائران و شهروندان مشهدی آماده شده است.

وی گفت: نشریه فرهنگی، تبلیغاتی"مشهد برند" ویژه نوروز ۹۷، به صورت ۳ زبانه در هتل‌ها و فرودگاه توزیع می‌شود؛ ویژه نامه نوروز ۹۷، بسته‌های فرهنگی و نقشه گردشگری مشهد نیز در مبادی ورودی شهر توزیع می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افزود: ۲۰ عنوان نمایش خیابانی با همکاری هنرمندان تئاتر مشهد در ایام نوروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام // ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.