فرمانده انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۸۵ معتاد متجاهر و پرخطر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا نجابت  فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی این فرماندهی در قالب تیم‌های عملیاتی، اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر و پاکسازی پاتوق‌ها و مناطق جرم خیز کردند.

وی با اشاره به دستگیری و جمع آوری ۸۵ معتاد متجاهر و خطرناک در سطح شهرستان، تصریح کرد: این نوع برخورد قهری با معتادان در مرحله بعدی به نفع خود فرد و جامعه است و بازخورد آن به خود آن‌ها برمی گردد چرا که نیروی انتظامی پس از دستگیری و ارشاد، آن‌ها را به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری فرستاده و در جهت هدایت آن‌ها به سوی آینده‌ای روشن و ساختن جامعه‌ای سالم گام‌های سازنده‌ای بر می‌دارد.

سرهنگ  غلامرضا نجابت  در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت‌های بی دریغ مردم از نیروی انتظامی از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در خصوص خرید، فروش و توزیع موادمخدر و تجمع معتادان در پاتوق ها، نقاط آلوده و جرم خیز را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

جمع آوری معتادان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار