تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت:مردم باید قدرشناس خدمات نیروی انتظامی باشند،کارکنان ناجا در ایام نوروز برای حفظ امنیت در جامعه از آسایش خود چشم پوشیده‌اند.

 مردم باید قدرشناس خدمات نیروی انتظامی باشند به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در دیدار با سردار اشتری، فرمانده ناجا که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) انجام شد،گفت: نیروی انتظامی در ایجاد حس امنیت و آرامش در کشور نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی با تأکید بر برخی اقدامات ارزنده نیروی انتظامی در سال‌های اخیر افزود: نیروی انتظامی در تمام رخدادها و حوادث ایجادشده در سطح کشور حضورداشته و خدمات قابل‌توجه و مهمی نیز در این راستا از خود به یادگار گذاشته است.

 تولیت حرم حضرت معصومه(س)با اشاره به اثربخشی ویژه نیروی انتظامی در ایجاد ثبات و آرامش در جامعه گفت: نیروی انتظامی یکی از نهادهای اثرگذار در کشور بوده که خدمات مهمی را ارائه می‌دهد و بخش قابل‌توجهی از مسئولیت‌های امنیتی کشور را بر عهده دارد که از همین منظر نیز دشمنان داخلی و خارجی با گستره فعالیت‌های اقتدارآمیز آن مخالف هستند.

 آیت الله سعیدی عنوان کرد: صبر و تحمل نیروی انتظامی در برخورد با مشکلات و حوادث جامعه مثال‌زدنی و قابل‌تقدیر است، توهین به نیروی انتظامی ازجمله اموری بوده که موجب ناراحتی و آزردگی مردم می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت حفظ جایگاه‌های مقدس در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: برخی از جایگاه‌های موجود در نظام مانند سپاه پاسداران، مراجع معظم تقلید و نیروی انتظامی از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) تأکید کرد: حوادث خیابان پاسداران و فتنه دراویش، حادثه‌ای تلخ برای عموم ملت ایران بود که در این حادثه صبر و بردباری نیروی انتظامی برای تمام مردم مشخص شد، دستگاه‌های مسئول باید اقدامات قاطعانه‌ای را برای ریشه‌کن کردن فتنه و فتنه گران در کشور انجام دهند.

وی با تأکید بر خدمات ارزنده نیروی انتظامی ابراز کرد: حقیقت این بوده که مردم باید قدرشناس خدمات نیروی انتظامی باشند، کارکنان و نیروهای انتظامی کشور در ایام نوروز به خاطر حفظ امنیت و آسایش جامعه از راحتی و استراحت خود چشم پوشیده‌اند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: با انقلاب اسلامی نگاه و رویکرد ملت نسبت به نیروی انتظامی کاملاً متحول و تغییر پیداکرده و این نهاد با جذب نیروهای ولایی و خدمتگزار خدمات ارزنده‌ای را برای ملت و کشور ارائه کرده که می‌تواند ذخیره دنیا و آخرت این انسان‌های فداکار شود.

انتهای پیام/ ش

دیدار سردار اشتری با آیت الله سعیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار