نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ساحل بندر دیر با حمایت مسئولان و ترغیب بخش خصوصی ضروری است.

زیرساخت‌های گردشگری ساحلی دیر توسعه یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی روز جمعه در حاشیه بازدید از ساحل بندر دیر افزود: وجود ساحل زیبا و بکر در کنار دریا با مردمی مهربان و مهمان نواز از ظرفیت بالای این شهرستان به شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: مشاهده سواحل ماسه‌ای بدون سنگ در کنار دریا جذابیت خاصی به این منطقه داده که می‌تواند با ارتقا زیرساخت‌های لازم بندری و ساحل زمینه جذب گردشگران بیشتری را فراهم کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری این بندر در حد توان و اعتباری که داشته در ساحل کار‌های خوبی برای مردم بویژه گردشگران و مسافران نوروزی انجام داده است.

وی بیان کرد:بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی در جنوب کشور مطرح است که این دهکده زیبا از سواحل کنگان شروع و در سواحل شهر دیر به پایان می‌رسد و شهردار بندر دیر می‌تواند با ارائه برنامه‌های گردشگری خود در این طرح بزرگ ساحلی نقش موثری برای توسعه شهر ایفا کند.

شهردار بندر دیر گفت: طرح ساماندهی و پاکسازی ساحل این بندر با اجرای سنگ فرش، نصب صندلی و آلاچیق در پارک و کنار ساحل انجام شد.

علی ابراهیمی افزود: برای ساماندهی اسکله تفریحی، تجهیز پارک ساحلی و وسایل بازی، ایجاد پارک محله ای، آسفالت کوچه‌ها و اجرای طرح کمربندی ساحلی فاز ۳ به میدان فانوس به تامین اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/م

توسعه زیرساخت های گردشگری در ساحل بندر دیر 

برچسب ها: نوروز ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
این دریای کنگان است