مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری بوشهر گفت: گناوه شهرستان اول استان بوشهر در پذیرش مسافران نوروز است.

گناوه رتبه اول استان بوشهر در پذیرش مسافران نوروز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کاظم مرادی عصر چهارشنبه در بازدید از شهرستان گناوه اظهار داشت: باید برای گردشگران و مسافرانی که به شهرستان گناوه می‌آیند فضای مناسب ایجاد شود و شهرداری و شورای شهر تلاش کردند که این فضا به وجود آید.

وی افزود: سیاست‌های دولت ایجاد شور و نشاط و آرامش اجتماعی برای مردم است و ما موظفیم فضا‌های مفرح و شاد را برای همشهریان ایجاد کنیم.

مرادی اظهار داشت: گناوه یکی از شهرستان‌های استان است که به دلیل ساحل زیبا، بازار خوب و مهمان نوازی مردمانش که ضلع سوم مثلث را ایجاد می‌کند مورد استقبال و هدف گردشگری هموطنان است و هر ساله نیز این تراکم جمعیت در ایام نوروز در این شهر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: ما هم به سهم خود کنار شهرداری و شورای شهر خواهیم بود و در مرکز استانداری به دنبال امورات شهرداری‌ها هستیم و در پایان سال ۹۶ تزریق بودجه را به شهرداری گناوه داشتیم و اگر محلی برای تزریق بودجه وجود داشته باشد در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری بیان داشت: گناوه شهرستان اول استان در پذیرش مسافر در ایام نوروز است و باید نگاهی ویژه به این شهر شود و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که هر بودجه‌ای که کسب شود بیشترین سهم را گناوه خواهد داشت.

وی گفت: تمامی امکانات موجود در سطح شهر و ساحل ناشی از همت شهرداری، شورای شهر، نیرو‌های انتظامی، هلال احمر و تمامی ارگان‌های ذیربط است و جای سپاسگزاری و خدا قوت دارد.

انتهای پیام/م

گناوه شهرستان اول استان بوشهر در پذیرش مسافران نوروز است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.