در نخستین روز از تعطیلات نوروز، مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه در آیینی از میهمانان نوروزی در ورودی‌های این شهر با اهدای گل، شیرینی و بسته‌های فرهنگی استقبال کردند.

مسئولان ستادخدمات سفر گناوه از میهماناان نوروزی استقبال کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندارگناوه در این آیین ضمن خوش آمدگویی به میهانان نوروزی گفت: ستادخدمات سفر همه توان و ظرفیت‌های این شهرستان را برای پذیرایی و خدمت رسانی به هموطنان بکار بسته و امیدواریم با خاطره‌ای خوش و بیادماندنی این منطقه را ترک کنند.

سیدعلی پاک نژاد افزود:باتوجه به جمعیت زیادی که در تعطیلات نوروز وارد شهرستان گناوه می‌شود ستاد خدمات سفر فعالیت خود را از ماه‌ها پیش آغاز و دراین ارتباط ۱۲ کمیته تشکیل شده است.

وی بیان کرد: خدمات دهی به جمعیت میلیونی مسافران در نوروز دشوار است، اما ستاد خدمات سفر و مردم خونگرم و میهمان نواز این شهرستان از هرگونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در پایان این آیین فرماندار و مسئولان گناوه باحضور در کمپ راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر به پویش نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند.

بندر تجاری و گردشگری گناوه مرکز شهرستان گناوه در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی بوشهر در کرانه خلیج فارس واقع است و در تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می‌شود.

انتهای پیام/م

در آیینی مسئولان  از میهمانان نوروزی استقبال کردند

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.