مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در اجرای طرح نوروزی ۳۰ پایگاه سیار و ۱۶ پایگاه ثابت در جاده‌های این استان مستقر شد.

۴۶ پایگاه راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا علم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای این طرح ۳۶۰ راهدار در قالب سه شیفت در جاده‌های استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند که فعالیت آن‌ها در قالب طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر و سه اکیپ نیز برای نصب علائم و خط کشی محور‌ها فعالیت می‌کنند.

علم با اشاره به اینکه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری مسافران را در تعطیلات نوروزی جابه‌جا می‌کنند، گفت: در محور‌هایی که تقاضای مسافرت بیشتر است، ظرفیت ناوگان مسافربری افزایش یافته است.

وی با اشاره به نصب دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور ساحلی دیر به بوشهر افزود: هفت دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور ساحلی دیر به بوشهر در طول بیش از ۱۹۰ کیلومتر نصب شده است.

علم یادآور شد: ۹۰ درصد محور‌های اصلی استان بوشهر به دوربین هوشمند کنترل سرعت مجهز است.

وی افزود: تاکنون ۵۱ دوربین در محور‌های استان بوشهر نصب شده و محور‌های برازجان به اهرم و سیراف به جم نیز بزودی به دوربین هوشمند کنترل سرعت و تخلفات مجهز می‌شود.

انتهای پیام/م

۳۰ پایگاه سیار و ۱۶ پایگاه ثابت در جاده‌های استان بوشهر مستقر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.