مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به تامین زیرساخت‌های نرم افزاری، بررسی و اصلاح تجهیزات موجود دراستان سوخت مورد نیاز در نوروز تامین شده است.

سوخت مورد نیاز ایام نوروز در استان بوشهر تامین شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود نیک تاج گفت: در نوروز ۹۶، روزانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شد که پیش بینی می‌شود این میزان تا ۲ میلیون لیتر در روز نیز افزایش داشته باشد.

وی تصریح کرد: بیشترین رشد مصرف بنزین نوروز برای سالجاری به میزان ۲۰ درصد پیش بینی شده که با توجه به ورود مسافران نوروزی از ۲۲ اسفند تا ۱۵ فروردین در خصوص تامین و عرضه سوخت (بنزین، نفت گاز، گاز مایع و CNG) مورد نیازهیچ کمبودی وجود نخواهد داشت.

نیک تاج اضافه کرد: برای عرضه سوخت در نوروز، زیرساخت‌های نرم افزاری و تجهیزات مجاری عرضه در مسیر‌های اصلی و پرتردد مورد بررسی و اصلاح قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۰۰ دستگاه نفتکش جاده پیما مسئولیت عرضه سوخت در مجاری عرضه استان بوشهر را برعهده دارند گفت: روزانه یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتربنزین و یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت گاز در این استان مصرف می‌شود.

نیک تاج اضافه کرد: ۶۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شامل ۶۰۰ نازل بنزین، ۲۲۰ نازل نفت و گاز و ۳۴ باب جایگاه عرضه سی ان جی در استان بوشهر آماده خدمات رسانی به میهمانان نوروزی است.

وی گفت: با توجه به حجم مسافران نوروزی در استان بوشهرتاسیسات ذخیره سازی در استان از وضعیت مناسبی برخوردار است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهرگفت: به صورت میانگین روازنه ۱۹۴ هزار و ۶۵۱ مترمکعب گاز در استان بوشهر مصرف می‌شود که در صورت افزایش ۱۰ درصدی مصرف در استان نیز با توجه به زیرساخت‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

نیک تاج با اشاره به آغاز طرح 'گلگشت نوروزی' در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر گفت: این طرح از ۲۰ اسفند تا ۱۶ فروردین به منظور کنترل امر توزیع در مجاری عرضه و نظارت بر وضعیت جایگاه‌ها اجرا می‌شود و مردم می‌توانند در مواقع ضروری با سامانه سراسری ۰۹۶۲۷ و ۳۳۳۳۰۲۷۰ با این شرکت تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

 تامین سوخت مورد نیاز مردم در ایام نوروز

برچسب ها: بنزین ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.