جانشین انتظامی شهرستان سراوان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تانکر توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ نصرالله شیبک  جانشین انتظامی شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی پلیس راه سراوان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، روز گذشته هنگام کنترل محور، یک تانکر حامل سوخت را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تانکر، مشخص شد محموله ۲۹ هزار لیتری" نفتگاز "آن به صورت غیر مجاز بارگیری شده و به مقصد نوار مرزی کشور در تردد است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات از انتقال غیرمجاز ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری شد و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان سراوان در پایان ضمن اشاره به برخورد قاطع و محکم پلیس با قاچاقچیان کالا و سرمایه‌های ملی، خاطرنشان کرد: استمرار اجرای طرح‌های مقابله با مخلان نظم و امنیت از اولویت‌های پلیس می‌باشد و از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و امنیتی در این زمینه را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت درسراوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار