سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان از کنسل شدن پرواز‌های خرم‌آباد تهران و مسیر بالعکس به دلیل به حدنصاب نرسیدن مسافران این پرواز‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بر اساس اعلام مدیر فرودگاه خرم آباد، پرواز‌های خرم آباد- تهران و بالعکس در این فرودگاه از سوم تا سیزدهم فروردین ماه ۹۷ کنسل شده است.

وی با بیان اینکه در این روز‌ها فروش بلیت صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: علت کنسل شدن پروازها، نبود متقاضی و به حد نصاب نرسیدن مسافران پرواز‌های این شرکت‌ها اعلام شده است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه دفاتر فروش بلیت هواپیما نیز این موضوع را اعلام کرده اند که متقاضی برای پرواز‌های خرم آباد- تهران و مسیر بالعکس نداریم، افزود: به همین دلیل شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌های خود را به سمت خطوط پر تردد سوق داده اند.

آریایی همچنین به پرواز‌های خرم آباد- مشهد و بالعکس اشاره کرد و گفت: این پرواز‌ها روز‌های سه شنبه و جمعه هر هفته به صورت منظم برقرار است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم لرستان از پرواز‌های مشهد، خاطرنشان کرد: این استقبال به حدی چشمگیر بوده که ظرفیت همه پرواز‌های مشهد در ایام نوروز تکمیل شده است.

انتهای پیام/م

تعطیلی پرواز‌های خرم‌آباد تهران

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.