کاروان راهیان نور کرمان در قالب 180 خانم و آقا از امروز به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه ی مراسم بدرقه کاروان راهیان نور که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  با تبریک حلول ماه مبارک رجب، از دست اندرکاران برگزاری این اردوی روحانی قدردانی کرد و گفت: این اردو توسط سمن راه هدف شهدا انجام می شود که یکی از سمن های فعال در حوزه ی جوانان است.

وی به بیان برکات و مزایای این سفر معنوی پرداخت و افزود: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در واقع قهرمانانی هستند که مدال هایشان پلاکشان است، اسطوره هایی که باید به آنها اقتدا کرد و در مسیر زندگی عادی، اجتماعی، ورزشی و ... از این بزرگواران درس گرفت.

امیری خراسانی داشتن صداقت را یکی از ویژگی این غیورمردان عنوان و تصریح کرد: مرور شجاعت و رشادت دلاورمردانی که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند و در دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند و تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند، می تواند به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

وی آسایش و آرامش کنونی کشور را مرهون جانفشانی شهیدان، آزادگان، ایثارگران و جانبازانی دانست که خالصانه به پیکار با دشمنان این مرز و بوم شتافتند و از مام وطن در برابر تجاوزگران دفاع کردند و پرچمداران بزرگ رشادت و ایثار لقب گرفتند.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/ب

اعزام کاروان راهیان نور کرمان به مناطق عملیاتی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار