مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از اعزام 114 دانش آموز دختر کهنوجی به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام 114دانش آموز دختر  به اردوی راهیان نوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین براهوئی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام دانش آموزان به اردوی های راهیان نور محقق می شود.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان با 3 دستگاه اتوبوس اعزام شدند و به مدت سه روز از یادمان شهدا و مناطق جنگی جنوب بازدید می کنند.

براهوئی از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از اردوهای بسیار خوب و موثر یاد کرد و گفت: اردوهای راهیان نور نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با سال های جنگ تحمیلی و رخدادهای آن زمان دارد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می شود، افزود: مناطق عملیاتی از مدرسه و کلاس درس نیز بزرگتر است و باید جوانان و دانش آموزان آینده ساز این کشور از این کلاس ها استفاده کنند.

مدیرآموزش وپرورش کهنوج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی و حس کردن فضای دفاع مقدس علاوه بر آشنایی آنها با فرهنگ شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/ح

اعزام دانش آموزان دختر کهنوج به راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار