مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه خبرنگاران و رسانه‎ها در خنثی سازی توطئه‌های دشمن، سنگین است.

وظیفه سنگین خبرنگاران در خنثی‎سازی توطئه‎های دشمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی در آیین تجلیل از خبرنگاران همیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: کارکرد اصلی، آسیب شناسی، اولویت‌های مقطع کنونی و آینده انقلاب اسلامی، چهار محور و گام اساسی است که باید در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی، اعتبار زدایی، اعتماد زدایی و مشروعیت زدایی را سه ضلع توطئه شوم دشمن علیه نظام شکوهمند جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: وظیفه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در تبیین و خنثی سازی این توطئه، مهم و سنگین است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات نقش ویژه‌ای در پر رنگ کردن آرمان‌ها و دستاورد‌ها و برگزاری و انعکاس مناسب مراسم و بزرگداشت‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

گرجی ادامه داد: رسانه‌ها باید یاریگر و مبلغ انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن در جامعه باشند.

وی یادآور شد: برگزاری موفق، باشکوه و در کمال امنیت و آرامش برنامه‌هایی مانند راهپیمایی‌های روز قدس، ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط و رسانه‌ها در یک سال گذشته، برگ‌های زرینی در کارنامه افتخارات مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری است.

در این آیین با حضور حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، از برگزیدگان فراخوان آثار رسان‌های مراسم انقلاب اسلامی در فاصله زمانی ۱۲ مرداد ۹۵ تا ۱۲ مرداد ۹۶ سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

رسانه‌ها یاریگر انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار