استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه فرهنگی و تعالی فکری جامعه با افزایش آگاهی عمومی محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست با اعضای خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه فرهنگی و تعالی فکری جامعه جز با افزایش آگاهی عمومی میسر نمی‌شود و رسانه‌ها و مطبوعات نقشی کلیدی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

وی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مطابق با واقعیت‌های جامعه به ویژه نسبت به عملکرد مسئولان را رسالت اصلی مطبوعات و رسانه‌ها بیان و اضافه کرد: اگر رسانه‌ها وظایف خود در این زمینه را به درستی انجام دهند، مردم نیز منطبق با حقایق قضاوت می‎کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: روشنگری و تقویت وحدت در جامعه از دیگر رسالت‌های مهم و خطیر رسانه‎هاست و چنانچه بر خلاف این رسالت حرکت کنند و سبب افتراق و دو دستگی در جامعه منجر شوند، از صحنه کنار می‌روند چرا که مردم به چنین رسانه‌هایی اعتماد نمی‌کنند.

عباسی با تأکید بر نقش رسانه‎ها در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: رسانه‌ها و مطبوعات بیش از مدیران و مسئولان در این زمینه مسئولیت دارند و باید همت مضاعفی در این مسیر داشته باشند.

وی، مردم مداری را از ضرورت‌های فعالیت رسانه‌ای بیان کرد و گفت: بی توجهی به مطالبات، خواسته‌ها و نیازمندی‌های مردم از سوی رسانه‌ها سبب ریزش مخاطبان می‌شود و تبعات فرهنگی ناگواری در پی دارد.

گفتنی است: در حال حاضر ۲۰۰ خبرنگار عضو خانه مطبوعات در نشریات و رسانه‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/خ

فعالیت ۲۰۰ خبرنگار در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار